実験”もしプログラムがブログを書いてくれたら⑦”

Love is War.

Infinite peace , complete contentment .
I felt no conflict between what I was doing and my strict religious upbringing .
I wanted him , with a terrifying fierceness .

The sommelier brought the wine first , a magnum instead of the bottle I had ordered .
And , though at the time I blushed to admit it even to myself , there was in me a growing desire , a sexual awareness , that Johnnie had set in motion , an awareness that no other man had ever triggered .

-----------------------------------------------------------

愛は戦争だ。

無限の平和、完全な満足。
私は自分がやっていることと厳格な宗教的な育成との間に葛藤を感じませんでした。
私は恐ろしい激しさで彼を欲しがった。

ソムリエは、最初にワインを持ってきた。そして私が注文したボトルの代わりにマグナム銃を持ってきた。
そして、私が自分自身にもそれを認めほほを赤らめた時に、ジョニーが動いていたという欲望と性的な意識が、私の中にありました。その意識はそのほかの男性でも引き起こされたことのないものでした。